Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Перелік безоплатних адміністративних послуг, що надаються Нетішинським відділенням Славутської ОДПІ

Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:

  1. Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів.
  2. Видача торгового патенту.
  3. Видача довідки про набуття або підтвердження сільськогосподарським товаровиробником статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку.
  4. Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку.
  5. Реєстрація книги обліку доходів і витрат.
  6. Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
  7. Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку.
  8. Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
  9. Внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
  10. Видача документів про взяття на облік платника податків.
  11. Видача довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів платникам податків, які припиняються/припиняють підприємницьку діяльність.
  12. Видача довідки про зняття з обліку платника податків.
  13. Реєстрація реєстратора розрахункових операцій.
  14. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій.
  15. Реєстрація розрахункових книжок.
  16. Внесення установи (організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
  17. Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи).
  18. Видача свідоцтва про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування.
  19. Засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами.
  20. Реєстрація платника податку на додану вартість.
  21. Реєстрація сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість.
  22. Надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
  23. Реєстрація платника єдиного податку.
  24. Надання витягу з реєстру платників єдиного податку.
  25. Взяття на облік платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
  26. Зняття з обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
  27. Підтвердження статусу податкового резидента України.
  28. Скасування статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку за заявою сільськогосподарського виробника.
  29. Перереєстрація установи (організації) в реєстрі неприбуткових установ та організацій.

 

Адміністративні послуги, для отримання яких у Головному управлінні Міндоходів у Хмельницькій області можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:

  1. Видача ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
  2. Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
  3. Видача ліцензії на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту).
  4. Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту).
  5. Видача ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.
  6. Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.

 

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

  1. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
  2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела виплачених доходів та утриманих податків.
  3. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами.
  4. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця.
  5. Надання податкових консультацій.
  6. Надання доступу до публічної інформації.
  7. Запис на прийом до посадових осіб.
  8. Приймання вхідної кореспонденції.
  9. Приймання податкової звітності.
  10. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.