• Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень директора «Інклюзивно-ресурсного центру» Нетішинської міської ради

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки

функціональних повноважень директора «Інклюзивно-ресурсного центру» Нетішинської міської ради

 

1.Підстава для організації інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами. («Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року №872 (зі змінами від 09.08.2017року №588).

2.Організація інклюзивного навчання  дітей дошкільного віку із особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. («Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», наказ Міністерства освіти та науки України від 06.02.2015 року  № 104/52; лист Міністерства освіти та науки України від 12.10.2015 року № 1/9-487 «Інструктивно-методичні  рекомендації щодо організації  діяльності  інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»; Закон України «Про дошкільну освіту», наказ Міністерства освіти та науки України від 05.09.2017 року; наказ Міністерства освіти та науки України від 20.05.2016 року № 544 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від                       04 листопада 2010 року № 1055 «Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів»; «Перелік посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, постанова Кабінету Міністрів України від  29.07.2015 року № 531).

3.Організація інклюзивного навчання  дітей із особливими освітніми потребами шкільного віку в закладах загальної середньої освіти. («Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», постанова Кабінету Міністрів України  від 15.08.2011 року № 872  (зі змінами від 09.08.2017 року №588); Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», зі змінами від 05.09.2017 року № 2145- У11І ; Лист Міністерства освіти та науки України від 18.05.2012 року № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»; Лист Міністерства освіти та науки України від 25.09.2012 року № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»; Лист Міністерства освіти та науки України від 02.01.2013 року № 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»;  Лист від 08.02.2018 року  № 063-1325 (надання роз’яснень стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, а також функціональних обов’язків асистента вчителя);  Лист Міністерства освіти та науки України від  10.01.2017 року № 1/9-2 «Сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»; Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.17 року № 88 затверджено Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами). 

4.Особливість навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами. ( «Порядок  організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», наказ Міністерства освіти та науки України від  15 серпня 2011 року № 872).

5.Загальна наповнюваність дітей та дітей із особливими освітніми потребами в інклюзивних групах.  («Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», наказ Міністерства освіти та науки України від 06.02.2015  року № 104/52).

6.Протипоказання прийому дітей до інклюзивних груп дошкільних навчальних закладів. («Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», наказ Міністерства освіти та науки України від 06.02.2015 року  № 104/52).

7.До якого віку діти з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, можуть перебувати в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу? («Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», наказ Міністерства освіти та науки України від 06.02.2015  року № 104/52).

8.Діти з якими порушеннями  потребують постійного супроводу асистента дитини? («Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», наказ Міністерства освіти та науки України від 06.02.2015 року  № 104/52).

9.Яка кількість учнів з особливими освітніми потребами може навчатись у класі з інклюзивним навчанням? («Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року №872 (зі змінами від 09.08.2017 року №588).

10.Проведення корекційно-розвиткових занять. («Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», постанова Кабінету Міністрів України  від 15.08.2011 року №872 (зі змінами від 09.08.2017 року №588).

11.Яка тривалість групових та  індивідуальних  корекційно-розвиткового занять? («Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», постанова Кабінету Міністрів України  від 15.08.2011 року №872 (зі змінами від 09.08.2017 року №588).

12.Індивідуальна програма розвитку. Вимоги до її складання. (Постанова Кабінету Міністрів України  від 09.08.2017  року № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»).

13.Роль асистента вчителя в інклюзивному середовищі.(Лист Міністерства освіти та науки України від 25 вересня 2012 року № 1/9-675 «Щодо посадових обов'язків асистента вчителя»).

14.Асистент вихователя та асистент дитини. («Інструктивно-методичні  рекомендації щодо організації  діяльності  інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» лист Міністерства освіти та науки України від      12.10.2015 року № 1/9-487).

15.Корекційний компонент інклюзивної освіти. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

16.Додаткові корекційно-розвиткові заняття (послуги) для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти. («Порядок  та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», постанова Кабінету Міністрів України  від 14 лютого 2017 року № 88).

17.Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

18.Причини порушень психофізичного розвитку. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

19.Особливості розвитку дітей з розумовою відсталістю. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

20.Особливості навчання та виховання дітей з  розумовою відсталістю. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

21.Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

22.Особливості навчання та виховання  дітей із затримкою психічного розвитку. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

23.Особливості розвитку дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

24.Особливості навчання та виховання  дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

25.Особливості розвитку  дітей з порушеннями слуху. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

26.Особливості навчання та виховання  дітей із порушеннями слуху. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

27.Особливості розвитку дітей з порушеннями зору. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

28.Особливості навчання та виховання  дітей із порушеннями зору. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

29.Особливості розвитку дітей з порушеннями мовлення. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

30.Особливості навчання та виховання  дітей із порушеннями мовлення. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

31.Особливості розвитку дітей з розладами спектру аутизму. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

32.Особливості навчання та виховання  дітей з розладами спектру аутизму. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

33.Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

34.Психолого-педагогічна допомога дітям з  складними порушеннями розвитку. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

35.Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами. (Інтернет-ресурси з курсу «Корекційна педагогіка», «Спеціальна освіта»).

36.Корекційні програми розвитку дітей дошкільного та шкільного віку.(www. mon.gov.ua.).

37.Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр», затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545).

38.Основні обов’язки директора інклюзивно-ресурсного центру. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр», затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545).

39.Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр», затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545).

40.Ведення ділової документації інклюзивно-ресурсного центру. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр», затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545).

41.Організація проведення комплексної оцінки дитини з особливими освітніми потребами. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр» затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року                 № 545).

42.Напрямки комплексної оцінки дитини з особливими освітніми потребами. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр» затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545).

43.Повторна комплексна оцінка дитини з особливими освітніми потребами. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр» затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545).

44.Висновок про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр» затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545).

45.Діагностичний інструментарій спеціалістів інклюзивно-ресурсного центру. (www. mon.gov.ua.)

46.Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр» затверджене постановою Кабінету Міністрів України від                   12.07.2017 року №545).

47.Специфіка роботи вчителя-логопеда в інклюзивно-ресурсному центрі. (Класифікатор професій, посадова інструкція).

48.Специфіка роботи вчителя-олігофренопедагога в інклюзивно-ресурсному центрі. (Класифікатор професій, посадова інструкція).

49.Специфіка роботи вчителя-тифлопедагога в інклюзивно-ресурсному центрі. (Класифікатор професій, посадова інструкція).

50.Специфіка роботи вчителя-сурдопедагога в інклюзивно-ресурсному центрі. (Класифікатор професій, посадова інструкція).

51.Специфіка роботи практичного психолога в інклюзивно-ресурсному центрі. (Класифікатор професій, посадова інструкція).

52.Специфіка роботи вчителя лікувальної фізкультури в інклюзивно-ресурсному центрі. (Класифікатор професій, посадова інструкція).

53.Вимоги щодо обладнання кабінету вчителя-логопеда. («Положення про логопедичні пункти системи освіти», наказ Міністерства освіти та науки від 13.05.1993 року № 135).

54.Вимоги щодо обладнання кабінету вчителя-олігофренопедагога. (Положення  про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку , наказ Міністерства освіти та науки України ві 15.09.2008 року N 852).

55.Вимоги щодо обладнання кабінету вчителя-тифлопедагога. («Програма розвитку сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років»,  Методичні рекомендації від 05.12.2012 року  №1/11-18797 ).

56.Вимоги щодо обладнання кабінету вчителя-сурдопедагога. («Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах», лист Міністерства освіти та науки України від 19.09.2017 року  №1/11-9320).

57.Вимоги щодо обладнання кабінету практичного психолога. («Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти», наказ Міністерства освіти та науки України    від 19.10.2001 року N 69).

58.Вимоги щодо обладнання кабінету вчителя лікувальної фізкультури. («Положення про відділення (кабінет) лікувальної фізкультури», наказ Міністерства охорони здоров’я  від 17.06.2014 року № 401).

59.Співпраця  з батьками дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. (Інтернет-ресурси).

60.Інформаційно-просвітницька діяльність інклюзивно-ресурсного центру. («Положення про інклюзивно-ресурсний центр» постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року №545)