Допомога на відшкодування вартості РРО
Фінансова допомога надається суб’єктам малого та середнього підприємництва, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до II-IV групи платників єдиного податку, які придбали нові реєстратори розрахункових операцій (далі - РРО) та надали копії підтверджуючих документів про його придбання датовані не раніше 01 січня 2021 року у розмірі 50 відсотків від вартості РРО.
До заяви додаються:
- копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
- копія документа, виданого органом державної податкової служби, що засвідчує реєстрацію заявника в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (ідентифікаційний код), або копія сторінки паспорта громадянина України з відміткою про наявність у заявника права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
- довідка про взяття на облік платника податку;
- довідка з Пенсійного фонду України про сплату єдиного соціального внеску (форма ОК-7);
- довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів, видана не раніше 5 робочих днів від дати надання на реєстрацію заяви про надання допомоги;
- інформація про рахунок у банківській установі для безпосереднього зарахування коштів.
До заяви можуть надаватись документи, отримані за допомогою електронних кабінетів, сервісів, тощо.
За більш детальною інформацією звертатись за тел.: 9-08-22, 9-06-15.