Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Зі звіту міського голови за 2023 рік

08 лют 2024

ЗВІТ ПРО РОБОТУ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

«ТОРГОВИЙ ЦЕНТР»

Підприємством за рік отримало дохід у сумі 9 млн. 55 тис. грн, що на 24 % більше ніж заплановано.

Сплачено до бюджету громади 2 млн. 420 тис. грн, що 9,2% більше від запланованого - на 204 тис. грн.

Зокрема, 30 % від орендної плати - 1 млн. 36 тис. грн, податок на землю - 560 тис. грн, податок на нерухоме майно - 84 тис. грн, податок з доходів найманих осіб - 730 тис. грн, податок на прибуток - 10 тис. грн.

Сплачено податків до державного бюджету - 2 млн.151 грн.

Всього підприємство сплатило податків - 4 млн. 571 грн.

Витрати підприємства становлять 9 млн. 792 грн.

Заборгованості зі сплати податків та виплаті заробітної плати немає.

На території підприємства ведуть свою господарську діяльність на договірних правовідносинах 238 суб’єкта господарювання(орендарі): 104 орендарі нерухомого майна в будівлі торгового центру, 96 орендарів торгових місць під тимчасові споруди на «зеленому» ринку, 38 орендарів торгових місць під тимчасові споруди на міському ринку. Більша частина всіх орендарів – місцеві фізичні-особи підприємці.

Підприємство адмініструє та забезпечує функціонування 2-ох ринків. Платежі на ринках приймаються відповідно до чинного законодавства та у розмірах, встановлених виконавчим комітетом.

За звітний період проведені такі роботи: благоустрій території; замовлено та проведено тестування електролічильників, технічне обслуговування та тестування теплолічильника та водолічильників; перевірка та випробовування пожежних гідрантів, технічне діагностування та перезарядка вогнегасників.

Відповідно до укладених договорів підприємство отримує послуги: протипожежна охорона об’єкта, послуги з охорони, технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення, обслуговування РРО, навчання працівників з ПБЕУ, навчання в сфері безпеки, телекомунікаційні послуги, обслуговування програмного забезпечення, послуги дезінсекції, послуги з ремонту техніки, послуги з ремонту комп’ютерної техніки, вивезення і захоронення твердих побутових відходів, комунальні послуги та інші.

Всі товари та послуги закупляються за кошти, отримані від ведення господарської діяльності підприємства. Працівниками підприємства постійно здійснюються поточні та оперативні ремонтні роботи електромереж та сантехнічних мереж.

"КНИГИ"

Товарообіг підприємства за рік становить 1086,3 тис. грн - план виконано на 133%.

Загальна сума витрат становить 1060,4 тис. грн (із них собівартість товару - 664,2 тис. грн, а витрати на збут – 396, 2 тис. грн.

За результатами роботи отримано чистого прибутку 25, 9 тис. грн.

(Далі буде)