Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

НАША ІСТОРІЯ: до Дня місцевого самоврядування

07 гру 2023

 

21 жовтня 1993 року. Цього дня Верховна Рада України прийняла постанову «Про віднесення міста Нетішина Славутського району Хмельницької області до категорії міст обласного підпорядкування» (до цього містом районного підпорядкування Нетішин значився від 8 серпня 1984 року). А вже 11 листопада рішенням 13 сесії Нетішинської міської ради народних депутатів XXI скликання затверджено структуру апарату виконавчого комітету та його відділів.

Серед новостворених структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради значилось 10 відділів: загальний, соціально-економічного розвитку, земельних ресурсів, архітектурний, ЗАГС, воєнно-обліковий, бухгалтерського обліку та контролю, освіти, культури, соціального захисту населення.

️Відповідно до рішення міської ради з 1 грудня розпочали свою роботу відділи виконкому: освіти ( завідуюча відділом Олена Панасюк), соціального захисту населення (завідуючий Микола Бражук), культури ( завідуючий Анатолій Сиваківський).

З 1 грудня 1993 року розпочав свою роботу Нетішинський міський фінансовий відділ (завідуюча Людмила Марченко). 26 листопада – дата його державної реєстрації. Його було утворено відповідно до наказу Хмельницького Головного фінансового управління.

НАЙПОВАЖНІШІ

Надія Польова - інспектор з військового обліку відділу з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органам. На цій посаді працює майже 30 років. А загалом стаж її роботи у відділі налічує 40 років: у січні 1984 року вона була призначена начальником військово-облікового відділу міськвиконкому.

Леся Сергеєва - інспектор з військового обліку відділу з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами, У січні далекого 1984-го року вона почала працювати діловодом військово-облікового столу міськвиконкому, потім - бухгалтером у міськвиконкомі, на нинішній посаді з січня 1997 року.

Катерина Штогрін - адміністратор реєстрації місця проживання відділу надання адміністративних послуг.

15 грудня 1988 року - з цього часу починається відлік її роботи у виконкомі. Спочатку бухгалтером, згодом – відповідальним секретарем адміністративної комісії, далі - начальником служби у справах неповнолітніх відділу сім’ї та молоді, юристом юридично - житлового відділу, завідувачем відділу правового управління комунальною власністю, завідувачем відділу з питань обліку, розподілу приватизації житла, начальником відділу реєстрації місця проживання.

Валентина Кравчук - начальник фінансового управління з 2003 року, а з перших днів створення відділу освіти працювала в його бухгалтерії. У листопаді 2003-го очолила бухгалтерію вже управління освіти.

Світлана Корнєєва – працює у фінансовому управлінні з 2 грудня 1993 року. Нині головним спеціалістом (економістом) відділу доходів.

Валентина Матвійчук – техпрацівник виконавчого комітету. Стаж роботи, пов'язаний з виконавчим комітетом, налічує 30 років.

Відділ з організаційних питань