Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Для комунікації із споживачами розроблено дієві сервіси та механізми

03 лют 2023

Для комунікації із споживачами розроблено дієві сервіси та механізми:

  1. На офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго» щодня публікуються новини про Графік погодинних відключень, динаміку зміни дозволеної величини навантаження, що визначається НЕК «Укренерго». Останні новини відображаються на головній сторінці сайту https://hoe.com.ua/ та у розділі «Новини» https://hoe.com.ua/post/novini-kompaniji. Ці ж новини, посилання на сервіси та розділ «Відключення» висвітлюються на сторінках Товариства у соціальних мережах: https://www.facebook.com/oblenergo.km.ua, https://www.instagram.com/khmelnytskoblenergo/.

 

  1. Сторінка «Відключення» на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго» https://hoe.com.ua/page/informatsija-vidkljuchennja.

На цій сторінці оприлюднено Графік погодинних відключень, що містить черговість відключень протягом доби та файли із прив’язкою населених пунктів, вулиць до черг у двох форматах (pdf, xls). Дані оновлюються оперативно, протягом 30 хвилин після їх отримання від фахівців технічної дирекції. 

Крім того, із сторінки «Відключення» користувачі можуть перейти у дві форми пошуку відключень: за адресою https://hoe.com.ua/shutdown/new та у розрізі районів електричних мереж https://hoe.com.ua/shutdown/all.

Інформація на цих сторінках виводиться із корпоративної системи управління відключеннями, тобто є актуальною, на її формування не впливає «людський» фактор.

Єдине про що варто наголосити: якщо стається технологічне порушення в електромережі, тобто аварія, то оперативний персонал спочатку повинен перевірити причини порушення, визначити механізми його усунення та орієнтовний час відновлення розподілу електричної енергії. Лише тоді вони можуть зареєструвати подію про відключення і, відповідно, інформація буде доступною для споживачів.

На формі «Відключення за адресою» https://hoe.com.ua/shutdown/new споживачі можуть дізнаватися про актуальні відключення за адресою. Потрібно ввести населений пункт, вулицю, номер будинку.

На формі «Актуальні відключення» https://hoe.com.ua/shutdown/all споживачі можуть дізнаватися інформацію в цілому у розрізі РЕМ. Аварійні, погодинні відключення виводяться актуальні, планові відключення виводяться на поточний та наступний день.

Перехід на форми здійснюється із розділу «Відключення».

  1. Чат боти у месенджерах Viber (viber://pa?chatURI=ienergobot) Telegram (https://t.me/ienergobot). З їх допомогою споживачі можуть дізнатися про зареєстровані події щодо відсутності електричної енергії, а також можуть подати заявку про відсутність електричної енергії. Заявка автоматично потрапляє в систему управління відключеннями для розгляду технічними фахівцями.

                                                                            

Viber                                                                                       Telegram

Для того, щоб перейти у чат-бот потрібно зчитати qr код або перейти за посиланнями вище. В телеграмі можна ввести в поле пошуку iEnergoBot.

Посилання на сайт АТ «Хмельницькобленерго», де описано роботу ботів https://hoe.com.ua/post/chat-boti-mesendzher.html.

  1. Розсилка e-mail повідомлень на поштові скриньки, які зазначені в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача електричної енергії https://ienergo.com.ua/. Тобто, у разі наявноcті відключення за особовим рахунком споживача і зафіксованої поштової скриньки, споживач отримає повідомлення з інформацією про тип відключення та очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії.
  2. При дзвінку до Кол-центру споживач може дізнатися про відключення за допомогою автоматичного меню самообслуговування (IVR). У разі наявності зареєстрованого відключення споживачу буде повідомлено прогнозований час відновлення електропостачання. Якщо до одного номеру телефону приєднано декілька особових рахунків, споживач може ввести рахунок і дізнатися інформацію про наявність відключення у конкретній оселі.

В цілому, запроваджені сервіси дозволяють отримати актуальну та достовірну інформацію про відключення у громаді. Перевагою цих сервісів є мінімізований вплив людей на результат. Тобто, є подія, зареєстрована диспетчером – споживач має змогу дізнатися цю інформацію.

Прошу Вас проглянути зазначені сервіси та використовувати їх для отримання інформації про відключення.