Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

УВАГА! Публічний договір приєднання!

28 жов 2022

Шановні споживачі! КП НМР «ЖКО» повідомляє, що відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від 9.11.2017 (далі – Закон №2189), споживачі самостійно обирають модель договірних відносин на послуги з поводження з побутовими відходами.

Відповідно до ст.12 Закону №2189 надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.

Порядок та особливості укладання, зміни і припинення договорів про надання житлово-комунальних послуг визначаються статтями 13-15 цього Закону.

За рішенням співвласників багатоквартирного будинку, прийнятим відповідно до закону, з виконавцем послуги  укладається договір про надання комунальних послуг, а саме:

1) індивідувальний договір, що укладається кожним співвласником багатоквартирного будинку самостійно, за умови, що співвласники прийняли рішення про вибір відповідної моделі організації договірних відносин;

3) колективний договір, що укладається від імені та за рахунок усіх співвласників багатоквартирного будинку управителем або іншою уповноваженою співвласниками особою;

4) договір про надання комунальних послуг з колективним споживачем, що укладається з об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або іншою юридичною особою (наприклад Управителем), яка об’єднує всіх співвласників такого будинку та в їхніх інтересах укладає відповідний договір.

Звертаємо увагу, що відповідно до Закону №2189 УСІМ категоріям споживачів (власникам квартир та нежитлових приміщень) надаються комунальні ПОСЛУГИ З ПОВОДЖЕННЯ З ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ.

Відповідно до ч.5 ст.13 Закону №2189 у разі, якщо співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали з виконавцем комунальної послуги відповідний договір, з ними укладається індивідуальний договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання, форма якого затверджена постановою Кабінету Міністрів України  № 1124 від 28.10.2021 (чинна з 04.11.2021).

Публічний договір – це договір зі споживачем на надання йому будь-якої послуги, а публічність дає право на укладання цього договору відразу з усіма споживачами конкретної послуги без підписання письмового примірника Сторонами.

Такі договори вважаються укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті виконавця послуги співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з виконавцем комунальної послуги.

Фактом приєднання споживача до умов індивідуального договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання, сплата рахунка за надані послуги, факт отримання послуги.

Примітка: запровадження публічного договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами стосується усіх споживачів на території міста Нетішин в межах вулиць: Енергетиків, Варшавська, Михайлова, Шевченка, Висоцького, Набережна, Будівельників, Промислова, Ринкова, проспект Курчатова, проспект Незалежності, провулок Миру.

Тариф на послугу  в межах вказаних вулиць, актуальний на момент публікації публічного договору приєднання, затверджено рішенням виконавчого комітету Нетішинської міської ради від 28.07.2022р. №240/2022 та становить 31,40 грн. на 1 людину в місяць (з ПДВ). Тариф розміщено на офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради за посиланням: www.netishynrada.gov.ua/DOC/JKG/2022

Плата за абонентське обслуговування становить 16,94грн з розрахунку на 1 абонента / місяць.

Повідомлення про місце опублікування тексту договору розміщується в газеті «Нетішинський вісник», на інформаційному стенді в приміщенні адмінбудівлі КП НМР «ЖКО», на інформаційних дошках багатоквартирних будинків, співвласники яких не обрали модель організації договірних відносин на послугу з поводження з побутовими відходами.

Враховуючи вищевикладене, КП НМР «ЖКО» оголошує про офіційну публікацію

Публічного договору приєднання на послуги з поводження з побутовими відходами та Заяви-приєднання

Для подачі  заяви-приєднання та/або при виникненні будь-яких запитань, наприклад, потрібно скоригувати кількість осіб за місцем проживання або виникла потреба уточнити іншу інформацію, споживач може звернутись особисто – каб. 24 адмінбудівлі КП НМР «ЖКО» (м. Нетішин, просп. Незалежності, 31),  поштою (адреса: м. Нетішин,  просп. Незалежності, 31, а/с 42), електронною поштою(e-mail:jko_netish@ukr.net), контактні телефони: +38(067) 895 34 99, (03842)9-11-59 (пн - пт, 8.00-17.00).


ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг з поводження з побутовими відходами

м. Нетішин                                                                                                                        «_____»__________ 2022 р.

 

Комунальне підприємство Нетішинської міської ради «Житлово-комунальне об’єднання», в особі начальника Єрикалової Ольги Олександрівни, яка діє на підставі Статуту, керуючись чинним законодавством України, відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших нормативно-правових актів, що регулюють порядок надання житлово-комунальних послуг, (далі - виконавець), з однієї сторони, та 

індивідуальний споживач, який є співвласником багатоквартирного будинку, і приєднався до умов цього договору згідно з пунктом 4 цього договору (далі - споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке.

 

Загальні положення

1. Цей договір (далі - Договір) є публічним договором приєднання, який встановлює порядок та умови надання послуг з поводження з побутовими відходами (далі - послуга) індивідуальному споживачу. Цей Договір укладається сторонами у відповідності до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України .

2. Даний договір є публічним договором приєднання, який набирає чинності через 30 днів з моменту розміщення на веб-сайті Нетішинської міської ради.

3. Виконавець має право вносити зміни до договору. У разі внесення виконавцем змін до договору, такі зміни вступають в силу через 30 днів з моменту розміщення цих змін на веб-сайті Нетішинської міської ради. Інформування споживача про намір зміни ціни/тарифу на послугу здійснюється Виконавцем в порядку, встановленому чинним законодавством.

4. Фактом приєднання Споживача до умов Договору (акцептування Договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти Договір, зокрема надання виконавцю підписаної Заяви-приєднання (Додаток 1 до Договору), сплата рахунку за надану послуги, факт отримання послуги.

Предмет договору

5. Виконавець зобов’язується надавати споживачу послугу відповідної якості та згідно з графіком надавати послуги з поводження з побутовими відходами, а споживач зобов’язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором, та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту та затверджених правил благоустрою на території міста Нетішин 04.05.2018 року №41/2590, зі змінами, та схеми санітарного очищення населеного пункту, затвердженої рішенням виконавчого комітету Нетішинської міської ради від 24.01.2019 року №48/2019, рішення виконавчого комітету Нетішинської міської ради від 28.07.2022 року N240/2022, які розміщені на офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради (https://www.netishynrada.gov.ua/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%94%D0%BC%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0/zkg/ )

Перелік послуг

6. Виконавець надає споживачеві послуги з поводження з твердими, великогабаритними, ремонтними відходами за ДК 021:2015-90510000-5 – Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з поводження з побутовими відходами).

7. Послуги надаються за контейнерною схемою.

8. Завантаження твердих, великогабаритних і ремонтних відходів здійснюється Виконавцем.

 

          9. Тип та кількість спеціально обладнаних для цього транспортних засобів, необхідних для перевезення відходів, визначаються виконавцем.

Вимоги до якості послуг

10. Критерієм якості послуг з вивезення побутових відходів є дотримання графіка вивезення побутових відходів, правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших вимог законодавства щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.

11. Вимоги до якості послуги та інша необхідна інформація за видами побутових відходів (а саме норми надання послуг з вивезення побутових відходів (назва, дата та номер акта про затвердження норм), схема надання послуги (контейнерна чи безконтейнерна), місткість та приналежність контейнерів, графік вивезення тощо) розміщено на сайті Нетішинської міської ради під тестом цього Договору.

Права та обов’язки споживача

12. Споживач має право на:

1) одержання своєчасно та належної якості послуги згідно із законодавством і умовами договору;

2) одержання без додаткової оплати від виконавця інформації про ціни/тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми надання послуг, порядок надання послуг, графік вивезення побутових відходів. Така інформація надається засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору або на зазначений споживачем засіб зв’язку у додатку 1 до цього договору, у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”;

3) відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг;

4) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом п’яти робочих днів з моменту звернення споживача;

5) зменшення в установленому законодавством порядку розміру плати за послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їх якості;

6) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження такої відсутності;

7) перевірку кількості та якості послуг в установленому законодавством порядку;

8) складення та підписання актів-претензій у зв’язку з порушенням правил надання послуг;

9) отримання без додаткової оплати інформації про проведені виконавцем нарахування плати за послуги (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі;

13. Споживач зобов’язується:

1) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

2) оплачувати в установлений договором строк надані йому послуги з поводження з побутовими відходами;

3) дотримуватись правил пожежної безпеки та санітарних норм;

4) у разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги сплачувати пеню в розмірі, встановленому відповідно до пункту 24 цього договору;

5) письмово інформувати виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача протягом 30 календарних днів від дня настання такої події;

6) забезпечити роздільне збирання побутових відходів;

7) визначати разом з виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати умови для вільного доступу до таких майданчиків, вигрібних ям;

8) обладнати контейнерні майданчики, утримувати їх у належному санітарному стані, забезпечувати освітлення в темний час доби;

9) забезпечити належне збирання та зберігання відходів, установлення необхідної кількості контейнерів для завантаження твердих відходів з урахуванням унеможливлення їх переповнення; утримувати контейнери відповідно до вимог санітарних норм і правил.

Права та обов’язки виконавця

14. Виконавець має право:

1) вимагати від споживача обладнати контейнерні майданчики та забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів, контейнерних майданчиків;

2) вимагати від споживача своєчасно збирати та належним чином зберігати відходи, встановлювати передбачену договором кількість контейнерів з метою запобігання їх переповненню;

3) вимагати від споживача забезпечувати роздільне збирання побутових відходів;

4) припинити/зупинити надання послуг у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом та договором, крім випадків, коли якість та/або кількість таких послуг не відповідають умовам договору;

5) вимагати від споживача проведення протягом п’яти робочих днів робіт з усунення виявлених неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених виконавцем;

6) звертатися до суду в разі порушення споживачем умов договору;

7) отримувати інформацію від споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі споживача.

14. Виконавець зобов’язується:

1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи та умовами договору, у тому числі шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

2) готувати та укладати із споживачем договори про надання послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов їх виконання згідно з типовим договором;

3) без додаткової оплати надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, порядок надання послуг, графік вивезення побутових відходів;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором;

5) вживати заходів до усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством;

6) самостійно здійснювати перерахунок вартості послуг за весь період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, а також сплачувати неустойку (штраф) у розмірі, встановленому відповідно до пункту 24 цього договору;

7) своєчасно реагувати на виклики споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуг;

8) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з його вини;

9) інформувати споживача про намір зміни тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами;

10) мати укладені договори із суб’єктами господарювання, що надають послуги з перероблення та захоронення побутових відходів, та перевозити побутові відходи тільки в спеціально відведені місця чи на об’єкти поводження з побутовими відходами відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту;

11) ліквідувати звалище твердих відходів у разі його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, проводити прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб.

Ціна та порядок оплати послуг

15. Споживач вносить однією сумою плату виконавцю, яка складається з:

плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу на послугу та обсягу надання послуг, визначених відповідно до законодавства;

плати за абонентське обслуговування в розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України.

16. Згідно з рішенням виконавчого комітету Нетішинської міської ради від 28.07.2022року №240/2022

тариф на послугу з поводження з 1 куб. метром  відходів становить:

твердих 207,56 гривень за 1 куб. метр з ПДВ;

великогабаритних 382,07 гривень за 1 куб. метр з ПДВ;

ремонтних 382,07 гривень за 1 куб. метр з ПДВ.

Плата за абонентське обслуговування становить  16,94 гривень на місяць.

16. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

Плата за послугу та за абонентське обслуговування нараховується щомісяця.

Початок і закінчення розрахункового періоду для розрахунку за платою за абонентське обслуговування завжди збігаються з початком і закінченням календарного місяця відповідно. 

17. Виконавець формує на основі норм надання послуг рахунок на оплату послуг та надає споживачеві у строк не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послуги. 

Рахунок надається на паперовому носії. 

18. Споживач здійснює оплату за цим Договором щомісяця не пізніше 20-го числа місяця, наступного за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

19. За бажанням споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів. 

Під час здійснення оплати споживач зобов’язаний зазначити розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (плата виконавцю, сплата пені, штрафів).

У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди в разі її наявності, а в разі відсутності такої заборгованості в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу розрахункових періодів.

Виконавець не має права зараховувати плату за послугу в рахунок погашення пені, нарахованої споживачу без згоди споживача.

20. У разі коли споживач не повністю вніс плату виконавцю за розрахунковий період, а також коли виконавець здійснює зарахування переплати в рахунок заборгованості за минулі періоди або в рахунок майбутніх платежів споживача, отримані від споживача кошти зараховуються:

в першу чергу - в рахунок плати за послугу;

в другу чергу - в рахунок плати за абонентське обслуговування.

21. Споживач не звільняється від оплати послуги, інших платежів, визначених відповідним договором про надання послуг, отриманої ним до укладення цього договору.

Відповідальність сторін за порушення договору

22. Сторони несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

23. У разі ненадання або надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості споживач викликає виконавця послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг. Виконавець зобов’язаний прибути на виклик споживача для перевірки якості надання послуги у строк не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання відповідного повідомлення споживача.

Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р.             № 1145 “Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг”.

24. У разі несвоєчасного здійснення платежів споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.

Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином. 

У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або невідповідної якості виконавець здійснює перерахунок вартості послуг у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, а також сплачує споживачеві неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка середньодобової вартості споживання послуги, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуги), за кожен день ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або невідповідної якості (за виключенням нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалась ліквідація або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача).

Аварійно-відновними роботами є комплекс робіт з ліквідації наслідків аварій, що виникли, а також із запобігання аваріям та аварійним ситуаціям.

Порядок і умови внесення змін до договору,
зокрема щодо ціни послуги

25. Виконавець має право вносити зміни до договору. У разі внесення виконавцем змін до договору, крім зміни ціни договору, такі зміни вступають в силу через 30 днів з моменту розміщення цих змін на офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради.

Інформування споживача про намір зміни ціни/тарифу на послугу здійснюється виконавцем в порядку, затвердженому Мінрегіоном.

26. У разі прийняття органом місцевого самоврядування рішення про зміну цін/тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам з посиланням на рішення відповідних органів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради.

У разі зміни цін/тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію. Виконавець зобов’язаний внести відповідні зміни до договору шляхом розміщення нової редакції договору на офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради(https://www.netishynrada.gov.ua/ ).

                       Форс-мажорні обставини 

27. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

28. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

Строк дії договору, порядок і умови внесення
до нього змін, продовження його дії 

29. Цей договір набирає чинності з дня акцептування його споживачем, але не раніше ніж через 30 днів з моменту опублікування і діє протягом одного року з дати набрання чинності.

30. Якщо за один місяць до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк. 

31. Дія договору припиняється у разі:

закінчення строку, на який його укладено, якщо одна із сторін повідомила про відмову від договору відповідно до пункту 28 цього договору;

смерті фізичної особи - споживача (виконавця);

прийняття рішення про ліквідацію юридичної особи - споживача (виконавця) або визнання його банкрутом.

Дія договору припиняється шляхом розірвання за:

взаємною згодою сторін;

односторонньої відмови від договору;

рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору іншою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. 

32. Припинення дії цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними.

 

Прикінцеві положення

33. Спори та розбіжності, що можуть виникнути під час надання послуг, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

33. Повідомлення, документи та інформацію, що передбачені цим договором, споживач надсилає виконавцю засобами зв’язку, зазначеними в розділі «Реквізити виконавця» цього договору. Виконавець надсилає повідомлення, документи та інформацію, що  передбачені цим договором на поштову адресу нерухомого майна споживача, або іншими засобами зв’язку, зазначеними споживачем. 

 

       Реквізити Виконавця:

Комунальне підприємство Нетішинської 

міської ради «Житлово - комунальне об’єднання»

код ЄДРПОУ 31345419

місцезнаходження: 30100, Хмельницька обл., Шепетівський р-н, 

м. Нетішин, просп. Незалежності, 31, а/с42

рахунок №UA743052990000026002036000257

в АТ КБ «Приватбанк»  

МФО 305299

тел. 03842-9-11-59, 0678953499

адреса електронної пошти: jko_netish@ukr.net

 

                                                                                         

 




































 

                                                                          Додаток 1 до індивідуального договору про надання послуги з поводження з побутовими відходами

 

Заява-приєднання

Ознайомившись з умовами Договору про надання послуги з поводження з побутовими відходами (далі - Договір), розміщеного на сайті Нетішинської міської ради приєднуюсь до Договору про надання послуг з надання послуги з поводження з побутовими відходами з комунальним підприємством Нетішинської міської ради «Житлово-комунальним об’єднанням»  з  такими даними.

1.Інформація про споживача:

1) найменування/прізвище, ім’я по батькові __________________________ 

________________________________________________________________

ідентифікаційний номер (ІПН/код згідно з ЄДРПОУ) __________________

адреса __________________________________________________________

номер телефону __________________________________________________

адреса електронної пошти _________________________________________

 

2) адреса приміщення споживача:

вулиця ___________

номер будинку __________ номер квартири (приміщення) _______

населений пункт ____________________

район _____________________________

область ___________________________

індекс ____________________________;

3) кількість зареєстрованих осіб у квартирі (приміщенні) споживача ___.

 

Відмітка про підписання Споживачем цієї заяви-приєднання:

 

______________
(дата)

_________________________
(особистий підпис)

______________________
(П.І.Б. Споживача)

 

Своїм підписом Споживач підтверджує згоду на автоматизовану обробку його персональних даних згідно з чинним законодавством та можливу їх передачу третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно з чинним законодавством, у тому числі щодо кількісних та/або вартісних обсягів наданих за Договором послуг.

 

Ціна договору та вимоги до якості послуги для багатоквартирного будинку №24 по вул. Шевченка

Виконавець послуги - Комунальне підприємство Нетішинської міської ради 

«Житлово-комунальне об’єднання»

1. Послуги з вивезення твердих відходів надаються за контейнерною схемою.

2. Для вивезення твердих відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні контейнери, розміром 0,6м3 – 0,7 м3. Контейнери належать споживачеві.

3. Великогабаритні і ремонтні відходи розміщуються Споживачем поруч із сміттєкамерами з дотриманням вимог санітарно-епідеміологічного законодавства.

4. Виконавець вивозить тверді відходи за контейнерною схемою за наступним графіком:
         

Понеділок, середа, п’ятниця, субота : з 7.00 до 16.00 (з 1 жовтня по 30 квітня).

Понеділок, середа, п’ятниця, субота : з 6.00 до 15.00 (з 1 травня по 30 вересня).

 

5. Виконавець вивозить великогабаритні і ремонтні відходи за наступним графіком:

вівторок, четвер : з 07.00 до 16.00.

6. Обсяг надання послуг розраховується Виконавцем на підставі норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених рішенням виконавчого комітету Нетішинської міської ради від 27.11.2017 року №560/2017.

7. Згідно з рішенням органу місцевого самоврядування від 28.07.2022 року №240/2022 тариф на послугу з поводження з 1 куб. метром відходів становить:

твердих -207,56 гривень за 1 куб. метр з ПДВ;

великогабаритних – 382,07 гривень за 1 куб. метр з ПДВ;

ремонтних – 382,07 гривень за 1 куб. метр з ПДВ;

захоронення – 56,40 гривень за 1 куб. метр з ПДВ.

8. Плата за абонентське обслуговування становить 16,94 гривень на місяць.

          9. Реквізити Виконавця послуги:

Комунальне підприємство Нетішинської міської ради «Житлово - комунальне об’єднання»

код ЄДРПОУ 31345419

місцезнаходження: 30100, Хмельницька обл., Шепетівський р-н, 

м. Нетішин, просп. Незалежності, 31, а/с42

рахунок №UA743052990000026002036000257

в АТ КБ «Приватбанк»  

МФО 305299

тел. 03842-9-11-59, 0678953499

адреса електронної пошти: jko_netish@ukr.net