Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

НАША ІСТОРІЯ ПЕРШИЙ ДЕНЬ ВЕСНИ В ІСТОРІЇ СТАРОГО КРИВИНА

01 бер 2021

 

1 березня 1873 року - одна із дат, що пише історію Старого Кривин. Адже в цей день село Кривин стало кінцевою станцією залізниці Київ-Брест.

В історичній довідці книги «Ліси Хмельниччини» йдеться про те, що ця залізниця стала першою на Волині та однією з перших у Російській імперії. Її спорудження у 1870 році розпочало Товариство Києво–Брестської залізниці. Перший потяг із Бердичева до Кривина прибув 1 березня 1873 року, проте будівельні роботи ще тривали. Тому вже з Кривина у Брест перший поїзд вирушив 25 травня цього ж року. Але, як показав час,Товариство Києво–Брестської залізниці зазнало через це будівництво збитків. Зокрема, не справдилися очікування аукціонерів. Перевезення через Волинь та Брест сільськогосподарських вантажів з Центральної та Південної України, Поділля, деревини з українського та білоруського Полісся, солі, будівельних матеріалів до Прусії, в порти Кенігсберга, Піллау та Данцига не принесло їм прибутків. Тому наприкінці ХІХ століття вони були змушені продати залізницю державі. Таким чином, станція Кривин перетворилась на звичайнісіньку станцію, на якій зупинялися далеко не всі потяги.

Відділ з організаційних питань апарату виконавчого комітету Нетішинської міської ради