Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

ДЛЯ МАЛЕЧІ НЕТІШИНА НАЙКРАЩІ УМОВИ ТА КОМФОРТ

19 сер 2021

У вівторок, 17 серпня, під керівництвом заступника міського голови Василя Миська розпочала роботу робоча група щодо перевірки готовності закладів освіти Нетішинської громади до 2021-2022 навчального року.  
В період літніх відпусток спільними зусиллями закладам дошкільної освіти громади вдалося виконати значний обсяг робіт, створити комфортні умови для виховання дошкільнят та навчання першачків. Відтак, у дитячих садках проведено поточний ремонт приміщень, фасадів будівель, малих архітектурних форм, споруд цивільного захисту, зміцнена матеріально-технічна база (придбано нові меблі, м'який інвентар, посуд, технологічне обладнання, комп'ютерну техніку, дидактичні матеріали), відремонтовано та замінено сантехнічне обладнання. Окрім того, у ЗДО №2 «Казка» та ЗДО №4 «Вогник» влаштовано системи блискавкозахисту будівель, у ЗДО №7 «Оленка» наразі проводиться капітальний ремонт будівлі (заміна вікон і дверей на металопластикові, лінолеуму, світильників), у ЗДО №9 влаштовано систему протипожежного захисту будівлі. 
Перебувати у закладах дошкільної освіти громади – одне задоволення. Адже згідно висновку робочої групи усі дитячі садки відповідають санітарно-гігієнічним нормам, нормам протипожежної безпеки, мають матеріально-технічне забезпечення для навчально-виховного процесу у новому навчальному році.
Щоб діткам було затишно, комфортно та цікаво, їхнє дозвілля в закладах дошкільної освіти забезпечують керівники, вихователі, методисти, логопеди, помічники вихователів та медичні сестри. Смачні сніданки та обіди для малечі готують кухарі, чистоту і порядок забезпечують працівники пралень, двірники та комірники. Зі світом прекрасного дітей знайомлять музичні керівники, творчі педагоги, які допомогають підготувати цікаві концерти, майстер-класи та музичні вітання. Дякуємо за вашу доброту і любов, яку ви щодня даруєте малечі!
Відділ з організаційних питань