Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради у І півріччі 2020 року

 

 

       Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет міської ради працював над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян. Здійснювалися необхідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються перед міською радою та її виконавчим комітетом.

       Протягом І півріччя 2020 року до виконавчого комітету Нетішинської міської ради надійшло 636 письмових звернень.

На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради побувало 16 громадян.

У зв’язку із запровадженням карантину із 12 березня 2020 року тимчасово припинено особисті прийоми громадян.

       За звітний період до виконавчого комітету міської ради із письмовими заявами та скаргами, з урахуванням колективних звернень, звернулися –           789 громадян, які порушили 636 питань.

У І півріччі 2020 року і надійшло 11 колективних звернень, що становить                        1,73 відсотка від загальної кількості звернень, які підписали 164 громадян.

Через органи виконавчої влади у І півріччі 2020 році до виконавчого комітету Нетішинської міської ради надійшло 498 звернень, що становить             78,3 відсотка від загальної кількості звернень, з яких  23 звернення надійшло з Хмельницького обласного контактного центру, 14 – з Хмельницької обласної адміністрації, 461 -  від інших органів, установ, організацій (ЦНАП, управління соціального захисту населення) та 2 через уповноважену особу.

У І півріччі 2020 року до виконавчого комітету міської ради для повторного розгляду звернень не надходило.

       Найбільш актуальними питаннями, що порушують  громадянами у своїх зверненнях, є питання: соціального захисту, у тому числі надання матеріальної допомоги на лікування, для вирішення соціально-побутових питань (342 або 53,8 відсотка від загальної кількості звернень), земельних відносин (197 або              31 відсоток від загальної кількості звернень), комунального господарства                         (18 звернень або 2,8 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики  (14 звернень або 2,2 відсотка від загальної кількості звернень), економічної, цінової, інвестиційної,зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (11 звернень або 1,7 відсотка від загальної кількості звернень).

Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулись 106 осіб з інвалідністю різних груп інвалідності, 52 учасника  ліквідації та постраждалих від аварії на ЧАЕС, 22 учасника бойових дій, 4 ветерани праці, 4 особи з інвалідністю внаслідок війни, 2 учасника війни, 2 особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 2 багатодітні сім’ї, 1 одинока мати, 1 герой Соціалістичної Праці.

З метою належного розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових питань та відповідно до пункту 3 Указу  Президента України  від  07 лютого 2008 року          № 109/2008, рішенням виконавчого комітету міської ради від 27 квітня                2020 року № 187 «Про Порядок надання одноразової грошової допомоги» затверджено порядок надання одноразової грошової допомоги та склад комісії з питань надання одноразової грошової допомоги.

У І півріччі 2020 року комісією було розглянуто 276 звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги. За пропозиціями комісії із бюджету об’єднаної територіальної громади виділені кошти  малозабезпеченим та хворим мешканцям міста для проведення складних операцій, іншого дорого вартісного лікування та вирішення соціально-побутових потреб громадянам, що опинилися у складних життєвих обставинах на суму 529900 гривень (через розпорядження міського голови - 107900 гривень, через рішення виконавчого комітету міської ради – 422 000 гривень).

За зверненнями 13 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі                32 500 гривень на поховання померлих.

За результатами розгляду: 448 звернень (70,4 відсотка) вирішено позитивно, на 68 звернень ( 10,7 відсотків) надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні звернень 13 заявникам ( 2,0 відсотка), 6 звернень ( 0,9 відсотка), що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» та 2 заяви ( 0,3 відсотка) не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» та           99 звернень ( 15,6 відсотка) перебуває у стадії розгляду.

        За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді прийнято 128 рішень міської ради, 23 розпорядження міського голови та 16 рішень виконавчого  комітету міської ради.

Робота з розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі у виконавчому комітеті міської ради.

       На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України  від 07 лютого                2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» 16 січня 2020 року міським головою затверджено графіки здійснення перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2020 році у структурних підрозділах виконавчого комітету Нетішинської міської ради та у комунальних підприємствах Нетішинської міської ради. Однак, у зв’язку із запровадженням карантину на території Нетішинської міської об’єднаної територіальної громади, перевірки не проводилися.

Для покращення обслуговування  громадян у приміщенні виконавчого комітету міської ради виготовлений інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом громадян обласної державної адміністрації, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету міської ради.

На офіційному вебсайті Нетішинської міської ради функціонує розділ «Прийом громадян». Зокрема, у розділі відображені графіки прийому керівництвом обласної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян, зразки заяв.

Звернутися з запитаннями та пропозиціями до міського голови громадяни можуть на офіційному сайті Нетішинської міської ради у рубриці «Запитання – відповіді», у соціальній мережі Фейсбук на сторінці виконавчого комітету Нетішинської міської ради, а також у Viber за номером 099-70-90-407.

Для зручності громадян на першому поверсі виконавчого комітету міської ради облаштована прозора приймальня для прийому громадян.

 

 

 

Заступник міського голови                                                              Ольга БОБІНА

 

 

 

 

 

 

Наталія Туровська

(03842) 9-07-00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до

місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування

за І півріччя 2020 року

 

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.1.1) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Через уповно-важену особу (п.1.3)

Через органи влади, інші органи, установи, організації

(п.1.4-1.6)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено

у задоволенні

п. 9.2

дано роз’яснення

п. 9.3

інше

п. 9.4 – 9.6

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.

Районні державні адміністрації (у т.ч. у м. Києві)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Районні ради сільських районів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Міські ради міст обласного значення

 

636

122

 

2

461

448

13

68

107

4.

Міські ради міст районного

значення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Селищні ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Сільські ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

РАЗОМ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         

 

 

* указані пункти Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

Кількість звернень, з них:

первинних

(п.2.1)

повторних

(п.2.2)

індивідуальних

(п. 5.1)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни,

учасників бойових дій

(п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

 

від інвалідів

І,ІІ,ІІІ групи, дітей інваладів

 

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів

праці

(п.7.6)

від

дітей війни

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11 ,7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

 

інші категорії

(п. 7.18)12

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

636

 

 

11

30

106

4

 

3

52

441

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

у тому числі питання:

аграрної

політики і

земельних

відносин

 

транспорту

і зв’язку

економічної, цінової, інвестиційної,зовнішньо-економічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва

соціального захисту

праці

і заробітної

плати

охорони

здоров’я    

комунального

господарства

житлової

політики

екології та

природних

ресурсів

забезпечення

дотримання законності

та охорони правопорядку, запобігання дискримінації

 

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

636

197

-

11

342

1

2

18

14

3

2

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

                                                                                                                                           у тому числі питання:                

Штатна чисельність структурного підрозділу роботи  зі зверненнями громадян

сім'ї, дітей, молоді, гендерної

рівності, фізичної культури

і спорту

культури та культурної спадщини, туризму

освіти, наукової, науково-технічної,

інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

діяльності центральних органів виконавчої влади

діяльності місцевих

органів виконавчої влади

діяльності органів місцевого

самоврядування

державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

інші

 

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

2020

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

5

-

1

-

-

-

2

-

38

-

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник міського голови                                                                                                                              О.П.Бобіна

 

Наталія Туровська

9-07-00