Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради у 2020 році

 

 

        Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради постійно працюють над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян.

Для забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснювалися відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються перед міською радою та її виконавчим комітетом.

        У 2020 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1556 звернень (на 98 звернень менше ніж за 2019 рік - ­1654 звернень).

Протягом 2020 року до виконавчого комітету міської ради надійшло                1537 письмових звернень, що на 137 звернень більше, ніж у 2019 році. На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради побувало 19 громадян, що на 235 громадян менше ніж у минулому році. Таке зменшення відбулося через те, що у зв’язку із запровадженням карантину на території України тимчасово припинено особисті прийоми громадян.

 За звітний період до виконавчого комітету Нетішинської міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося - 2278 громадян, які порушили 1556 питань (у 2019 році – 2248, які порушили 1654 питання).

У 2020 році надійшло 31 колективне звернення, що становить 1,99 відсотка від загальної кількості звернень, які підписали сімсот п’ятдесят громадянина (у 2019 році – 21 колективне звернення, що становило 1,26 відсотка від загальної кількості колективних звернень, які підписали шістсот п’ятнадцять громадян).

Через органи виконавчої влади у 2020 році до виконавчого комітету надійшло 1195 звернень, що становить 76,8 відсотка від загальної кількості звернень з яких  23 звернення з Хмельницького обласного контактного центру, 53 звернення від Хмельницької обласної адміністрації, 1119 -  від інших органів, установ, організацій (ЦНАП, управління соціального захисту населення). Через   уповноважену особу у 2020 році надійшло  9 звернень.

У 2020 році до виконавчого комітету міської ради для повторного розгляду звернень не надходило,  у 2019 році  надійшло 4 повторних звернення.

Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулись 215 осіб з інвалідністю різних груп інвалідності, 8 одиноких матерів, 8 багатодітних сімей, 3 учасники Великої Вітчизняної війни, 44 учасники бойових дій, 6 ветеранів праці,  70 учасників  ліквідації та осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС.

        Найбільш актуальними за тематичними групами питань, що порушувалися  громадянами у своїх зверненнях, є питання: соціального захисту, у тому числі надання матеріальної допомоги на лікування, для вирішення соціально-побутових питань (768 звернень або 49,3 відсотка від загальної кількості звернень), земельних відносин (515звернень або 33,1 відсоток від загальної кількості звернень), комунального господарства (46 звернень або 2,9 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики  (39 звернень або 2,5 відсотка від загальної кількості звернень), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (37 звернень або 2,4 відсотка від загальної кількості звернень).

       З метою належного розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових питань та відповідно до пункту 3 Указу  Президента України  від  07 лютого 2008 року № 109/2008, рішенням виконавчого комітету міської ради від 27 квітня  2020 року № 187 «Про Порядок надання одноразової грошової допомоги» затверджено порядок надання одноразової грошової допомоги та склад комісії з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям Нетішинської міської об’єднаної територіальної громади, рішенням виконавчого комітету Нетішинської міської ради від 19 квітня 2018 року № 181/2018 «Про встановлення розміру допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого жителя міста Нетішин» встановлено розмір допомоги на поховання  померлого жителя міста Нетішин.

У 2020 році комісією було розглянуто 684 звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги. За пропозиціями комісії із бюджету міста виділені кошти  мешканцям територіальної громади, які опинилися  у скрутних життєвих обставинах для проведення складних операцій, іншого дорого вартісного лікування, для вирішення соціально-побутових питань для в у сумі один мільйон 473 тисячі 700 гривень (відповідно до розпоряджень міського голови надана матеріальна допомога на загальну суму 240 тисяч 200 гривень; відповідно до рішень виконавчого комітету міської надана матеріальна допомога на загальну суму                      1 мільйон 233 тисячі 500  гривень).

За зверненнями 32 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі 80 тисяч гривень на поховання померлих.

За результатами розгляду: 1176 звернень (75,6 відсотка) вирішено позитивно, на 233 звернень (14,9 відсотка) надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні звернень 87 заявникам (5,6 відсотка), 16 звернень (1 відсоток) , що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,            2 заяви (0,1 відсотка) не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» та 43 звернення (2,8 відсотка) перебуває у стадії розгляду.

         За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді прийнято 400 рішень міської ради, 55 розпоряджень міського голови та 39 рішень виконавчого  комітету міської ради.

До виконавчого комітету міської ради надійшла 1 електронна петиція щодо повернення церкви у власність Нетішинської ОТГ. За результатами розгляду електронної петиції прийнято рішення міської ради.

Робота з розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі у виконавчому комітеті міської ради.

На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України  від 07 лютого                2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у     2020 році міським головою затверджено графіки здійснення перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2020 році у структурних підрозділах виконавчого комітету Нетішинської міської ради та у комунальних підприємствах Нетішинської міської ради. Однак, у зв’язку із запровадженням карантину відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», від 20 травня 2020 року                 № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», від 09 грудня 2020 року № 1236  «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на території України, перевірки не проводилися.

 

Для покращення обслуговування  громадян у приміщенні виконавчого комітету міської ради виготовлений інформаційний стенд, на якому розміщюються графіки особистих прийомів керівництвом громадян обласної державної адміністрації, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету міської ради.

Для покращення обслуговування  громадян у період карантину, на першому поверсі приміщення виконавчого комітету міської ради розміщено номери телефонів, за якими громадяни можуть звернутися до міського голови, його заступників, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради з запитаннями та пропозиціями.

Окрім того зазначена інформація публікується на сторінках газети територіальної громади міста «Нетішинський вісник».

На офіційному вебсайті Нетішинської міської ради функціонує розділ «Звернення громадян та петиції». Зокрема, у розділі розміщується інформація про графіки прийому керівництвом обласної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян, зразки заяв. У розділі також можна подати  електронне звернення.

Звернутися до міського голови громадяни також можуть на офіційному сайті Нетішинської міської ради у рубриці «Запитання – відповіді», у соціальній мережі Фейсбук на сторінці виконавчого комітету Нетішинської міської ради, а також у Viber за номером 099-70-90-407.