Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2018 році

Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет міської ради працював над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян. Вживались відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються перед міською радою та її виконавчим комітетом.

         У 2018 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1966 звернень (2017 рік - ­1829 звернень, збільшення на 137звернень).

Протягом 2018 року до виконавчого комітету міської ради надійшло                1966 письмових звернень, що на 137 звернень більше, ніж у 2017 році. На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради побувало 291 громадянин, що на 37 звернень більше, ніж у 2017 році.

 За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося -1966, які порушили 1966 питань (у 2017 році – 1829, які порушили 1829 питань).

У 2018 році надійшло 21 колективне звернення, що становить                        1,06 відсотка від загальної кількості звернень, які підписали дві тисячі двадцять громадян (у 2017 році – 36 колективних звернень, що становило 1,97 відсотка від загальної кількості колективних звернень, які підписали одна тисяча чотириста сорок чотири особи).

Через органи виконавчої влади у 2018 році до виконавчого комітету надійшло 9 звернень, що становить 0,45 відсотка від загальної кількості звернень (2017 рік - 140 звернення, що становило 7,65 відсотка від загальної кількості звернень), з яких  9 звернення з Хмельницького обласного контактного центру, 1573 від інших органів, установ, організацій (ЦНАП, управління соціального захисту населення) та 16 через уповноважену особу.

У 2018 році до виконавчого комітету міської ради від органів виконавчої влади для повторного розгляду надійшло 7 звернень, у 2017 році                           26 повторних звернень.

         Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулись 276 осіб з інвалідністю різних груп інвалідності, 1 особа з категорії одиноких матерів, 5 багатодітних сімей, 2 учасників Великої Вітчизняної війни, 26 учасників  ліквідації та постраждалих від аварії на ЧАЕС.

         Найбільш актуальними за тематичними групами питань, що порушувалися  громадянами у своїх зверненнях, є питання: земельних відносин

(849 або 43,2 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики             (33 звернень або 1,6 відсотка від загальної кількості звернень), соціального захисту (862 або 43,8 відсотка від загальної кількості звернень), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (58 або 2,95 відсотка від загальної кількості звернень) .

      З метою належного розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових питань та відповідно до пункту 3 Указу  Президента України  від  07 лютого 2008 року № 109/2008, рішенням виконавчого комітету міської ради від 20 січня 2011 року № 5 «Про надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста», з наступними змінами та доповненнями, утворена комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста.

У 2018 році комісією було розглянуто 791 звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги. За пропозиціями комісії із бюджету міста виділені кошти  малозабезпеченим та хворим мешканцям міста для проведення складних операцій, іншого дорого вартісного лікування у сумі один мільйон 303 тисячі 200 гривень (відповідно до розпоряджень міського голови для 505 громадян надана матеріальна допомога на загальну суму 319 тисяч 300 гривень; відповідно до рішень виконавчого комітету міської ради для 286 громадян надана матеріальна допомога на загальну суму 983 тисячі 900 гривень).

За зверненнями 36 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі                81 тисяча гривень на поховання померлих.

За результатами розгляду: 1637 звернень (83,2 відсотка) вирішено позитивно, на 190 звернень (9,7 відсотків) надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні звернень 97 заявникам (4,9 відсотка), 6 звернень (0,3 відсотка) , що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» та 2 заяви (0,1 відсотка) не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» та 32 звернення (1,6 відсотка) перебуває у стадії розгляду.

          За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді прийнято 709 рішень міської ради, 543 розпорядження міського голови та 339 рішень виконавчого  комітету міської ради.

Робота з розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі у виконавчому комітеті міської ради.

         На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України  від 07 лютого                2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у                     2018 році здійснено 16 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян, зокрема: комунального підприємства Нетішинської міської ради «Комфорт», комунального підприємства Нетішинської міської ради

«Благоустрій», управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради,  фінансового управління виконавчого комітету Нетішинської міської ради, комунального підприємства Нетішинської міської ради «Торговий центр», комунального підприємства Нетішинської міської ради «Нетішинський міський ринок», управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради, комунального медичного закладу Нетішинської міської ради «Спеціалізована медико-санітарна частина м. Нетішин», комунального підприємства Нетішинської міської ради «Агенція місцевого розвитку», комунального підприємства Нетішинської міської ради «Житлово-комунальне об’єднання», відділу містобудування, архітектури та благоустрою виконавчого комітету Нетішинської міської ради, управління економіки виконавчого комітету міської ради, Державної архітектурно-будівельної інспекції, служби у справах дітей виконавчого комітету міської ради, відділу у справах молоді та спорту виконавчого комітету міської ради, Фонду комунального майна міста Нетішин.

Для покращення обслуговування  громадян у приміщенні виконавчого комітету міської ради виготовлений інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом громадян обласної державної адміністрації, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету міської ради.

На офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради функціонує розділ «Прийом громадян». Зокрема у розділі відображені графіки прийому керівництвом обласної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян, зразки заяв.

Окрім того зазначена інформація публікується на сторінках газети територіальної громади міста «Нетішинський вісник».

Постійно у газеті «Нетішинський вісник» друкується оголошення: «Зателефонуйте Нетішинському міському голові Олександру Олексійовичу Супрунюку у другу п’ятницю щомісяця (з 9.00 до 11.00) за номером 3-37-02 та поставте важливі запитання або надайте конкретні цікаві пропозиції». Для зручності громадян на першому поверсі виконавчого комітету міської ради збудована нова прозора приймальня для прийому громадян.

 

 

Загальний відділ апарату

виконавчого комітету міської ради