• Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті міської ради протягом січня-вересня 2013 року

Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом міської ради протягом січня-вересня 2013 року здійснювалися організаційні заходи щодо поліпшення стану розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань.

            Протягом звітного періоду 2013 року до виконавчого комітету міської ради надійшла одна тисяча 113 звернень, що на 65 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року.

            Поштою надійшло 975 звернень, на особистому прийомі у секретаря міської ради, в.о. заступників міського голови та в.о. керуючого справами виконкому отримано138 звернень..

Із загальної кількості письмових звернень, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, 957 звернень первинних, 9 – дублетних, 7 – неодноразових та  2 - повторних.

            За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулася одна тисяча    666 громадян, які порушили одну тисячу 113 питань.

            Протягом звітного періоду 2013 року надійшло 36 колективних звернень, що становить 3,2 відсотка від загальної кількості звернень, за підписами   однієї тисячі 22 громадян. Кількість колективних звернень, з якими звернулися громадяни, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, збільшилася на    2 звернення.

            Із обласної державної адміністрації, у звітному періоді, до виконавчого комітету міської ради надійшло 16 звернень,  що становить 1,4 відсотка від загальної кількості звернень, із Хмельницького обласного контактного центру - 32 звернення, що становить 2,8 відсотка від загальної кількості звернень, 5 звернень – від інших органів, установ та організацій, що становить 0,4 відсотка від загальної кількості звернень. Усього через органи  влади та інших установ у звітному періоді надійшло 53 звернення. У порівнянні з відповідним періодом 2012 року кількість звернень, які надійшли до розгляду через органи виконавчої влади, інших установ та закладів, зменшилася на 25 звернень (9 місяців 2012 року – 78 звернень).

Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулися 134 інваліда різних груп  інвалідності,  у тому  числі діти-інваліди,  26 громадян, які мають статус дитини війни, 21 особа, які мають статус одинокої матері, 13 учасників Великої Вітчизняної війни, 18 багатодітних сімей, 13 осіб, які потерпіли від аварії на ЧАЕС.

Найбільш актуальними питаннями, що порушують громадяни у своїх зверненнях, є питання: земельних відносин (451 звернення або 40,5 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики (161 звернення або 14,4 відсотка від загальної кількості звернень), соціального захисту (248 звернень або 22,2 відсотка від загальної кількості звернень), з питань комунального господарства (82 звернення або 7,4 відсотка від загальної кількості звернень).

            За звітний період 2013 року для 205 мешканців міста для вирішення соціально-побутових питань, дороговартісного лікування з бюджету міста, згідно з розпорядженнями міського голови та рішеннями виконавчого комітету міської ради, виділено 107 тисяч 600 гривень.

            За наслідками розгляду письмових звернень у січні-вересні 2013 року  669 звернень вирішені позитивно, на 232 звернення надані роз’яснення, відмовлено у задоволенні заяв 44 заявникам, одна заява надіслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 4 заяви залишені без розгляду відповідно до статті 8 Закону України» Про звернення громадян», 2 заяви залишені без розгляду на підставі заяв заявників та 23 заяви перебувають у стадії розгляду.

            За результатами розгляду усних звернень, яких у звітному періоді надійшло      138 звернень, заявникам надані мотивовані вичерпні роз’яснення.

З метою здійснення контролю за станом забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень на підприємствах, установах та організаціях у звітному періоді проведені перевірки виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» в управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради, у Фонді комунального майна м.Нетішина, у службі у справах дітей виконкому, у КП НМР «ЖКО», у Нетішинському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, в управлінні містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради, в управлінні культури виконавчого комітету міської ради та у відділі освіти виконавчого комітету міської ради.

            Для покращення обслуговування громадян у приміщенні виконавчого комітету міської ради виготовлений інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів, виїзних прийомів керівництвом обласної державної адміністрації, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній державній  адміністрації,  графіки особистого прийому керівництвом обласної ради та

виконавчого комітету міської ради.

            Робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги і надалі знаходитиметься на постійному контролі у виконавчому комітеті міської ради.

 

 Загальний відділ виконкому