• Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради у першому півріччі 2018 року

Відповідно до підпункту 1 пункту "б" статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" виконавчим комітетом міської ради у першому півріччі 2018 року здійснювалися організаційні заходи щодо поліпшення стану розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань.

         У першому півріччі 2018 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 1006 письмових звернення, що на 12 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

         На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету Нетішинської міської ради  побували 138 громадян.

Із загальної кількості письмових звернень, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, за ознакою надходження: первинних - 1000 звернень,  повторних  – 6, дублетних та неодноразових не надходило.

За видами звернення, які надійшли до розгляду, розподіляються таким чином: заяв – 995, пропозицій – 2 та скарг – 9.

У першому півріччі 2018 року надійшло 992 індивідуальних звернення,                 14 колективних та одне анонімне. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість колективних звернень зменшилася на 8 (у 2017 році надійшло 22 колективних звернення).

         За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулися                 1 тисяча 6 громадян, які порушили 1006 питань.

         Через органи влади у звітному періоді до виконавчого комітету міської ради надійшло 9 звернення, що становить 0,9 відсотка від загальної кількості звернень. Зокрема: від Хмельницького обласного контактного центру - 9 звернень. У порівнянні з відповідним періодом 2017 року зменшилася  кількість звернень,  які надійшли до розгляду через органи виконавчої влади (перше півріччя  2017 року – 23 звернення).

Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулися 188 осіб з інвалідністю різних груп та категорій, 9 осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи та 7 осіб - учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції, 153 учасники бойових дій, більшість яких є учасниками антитерористичної операції.

Найбільш актуальними питаннями, що порушують громадяни у своїх зверненнях, є питання: соціального захисту, а саме: надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, на лікування                          (456 звернення або 45,3 відсотка від загальної кількості звернень), земельних відносин (404 або 40,2 відсотка від загальної кількості звернень), питань економічної цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (27 або 2,7 відсотка від загальної кількості звернень), питань житлової політики (25 або 2,5 відсотка від загальної кількості звернень).

         За зверненнями 21 громадянина виплачена матеріальна допомога у сумі               43 тисячі 500 гривень на поховання деяких категорій громадян особам, які зобов'язалися поховати померлих жителів міста Нетішина. Окрім того, рішенням виконавчого комітету міської ради від 19 квітня 2018 року № 181/2018 "Про встановлення розміру допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого жителя міста Нетішин" розмір допомоги збільшений від двох тисяч гривень до двох тисяч п’ятсот гривень.

Відповідно до розпоряджень міського голови 251 громадянину, серед яких особи з інвалідністю різних груп та категорій, пенсіонери, безробітні, багатодітні сім’ї, працівники бюджетних установ, учасники бойових дій, надана матеріальна допомога на лікування, вирішення соціально-побутових питань на загальну суму 166 тисяч 500 гривень.

Відповідно до рішень виконавчого комітету міської ради для 105 громадян різної категорії населення міста надана матеріальна допомога на дороговартісне лікування  на загальну суму 376 тисяч  гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року сума виплаченої одноразової  допомоги  мешканцям  міста із  бюджету міста зменшилася (у першому півріччі 2017 року розмір виплаченої допомоги становив 602 тисячі             300 гривень).

Окрім того, для адресної підтримки осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які потребують забезпечення засобами особистої гігієни, у першому півріччі цього року відповідно до рішень виконкому для 54 осіб з інвалідністю та  дітям-інвалідам надана матеріальна допомога на загальну суму допомоги з бюджету міста 147 тисяч 500 гривень для придбання підгузків.

За наслідками розгляду письмових звернень у першому півріччі 2018 року              763 звернення вирішені позитивно, на 109 звернення надані роз’яснення, відмовлено у задоволенні заяв 49 заявникам, одна заява надіслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" та два звернення повернуті авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», 82 заяви перебувають у стадії розгляду.

         За результатами розгляду усних звернень заявникам надані мотивовані вичерпні роз’яснення.

Також на сайті Нетішинської міської ради запроваджена рубрика "Запитання-відповіді". Громадяни міста інші зацікавлені особи можуть залишити свої запитання до міського голови, які стосуються різних аспектів роботи міської ради та її виконавчого комітету, різних сфер діяльності міста. Відповіді на звернення міський голова надає у щотижневому відео-звіті "Про підсумки   роботи   за  тиждень  від міського голови міста Нетішина Олександра

Супрунюка", який можна переглянути на сайті Нетішинської міської ради або у Фейсбуці "Виконавчий комітет Нетішинської міської ради".

У приміщенні будівлі виконавчого комітету Нетішинської міської ради обладнаний інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом обласної державної адміністрації, графіки роботи телефонної "гарячої" лінії "Запитай у влади" в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету Нетішинської міської ради. Окрім того, ці графіки розміщуються у газеті територіальної громади міста "Нетішинський вісник" та на сайті Нетішинської міської ради.

         На виконання пункту "б" статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", абзаці 1 пункту 5 Указу Президента України від             07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення

реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та підпункту 1 пункту "б" частини 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в України" у звітному періоді здійснені 6 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян, зокрема: комунального підприємства Нетішинської міської ради «Комфорт», комунального підприємства Нетішинської міської ради «Благоустрій», управління соціального захисту населення виконавчого комітету Нетішинської міської ради, фінансового управління виконавчого комітету Нетішинської міської ради, комунального підприємства Нетішинської міської ради «Торговий центр», комунального підприємства Нетішинської міської ради «Нетішинський міський ринок».

Протягом звітного періоду виконавчим комітетом Нетішинської міської ради забезпечено:

проведення керівництвом виконавчого комітету міської ради особистих та виїзних прийомів громадян міста;

моніторинг роботи зі зверненням громадян та виконання доручень керівництва виконавчого комітету міської ради стосовно розгляду звернень відділами, управліннями та іншими структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради;

проведення засідань постійно діючої комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста;

функціонування на сайті Нетішинської міської ради рубрики "Запитання-відповіді".

         Робота з розгляду порушених у зверненнях питань, підвищення відповідальності щодо невідкладного реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви та скарги і надалі знаходитимуться на постійному контролі у виконавчому комітеті міської ради.

 

Загальний відділ апарату

виконавчого комітету міської ради