• Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради у другому півріччі 2018 року

Відповідно до підпункту 1 пункту "б" статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01 березня 2017 року №154/2017-р "Про підсумки роботи місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області з розгляду звернень громадян у 2017 році та завдання щодо підвищення її ефективності у 2018 році" виконавчим комітетом міської ради у другому півріччі 2018 року здійснювалися організаційні заходи щодо поліпшення стану розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань.

         У другому півріччі 2018 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 879 письмових звернення, що на 208 звернення менше у порівнянні з І півріччям 2018 року.

         На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету Нетішинської міської ради  побували 145 громадян.

Із загальної кількості письмових звернень, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, за ознакою надходження: первинних - 877 звернень,  повторних  – 1, дублетних - 1.

За видами звернення, які надійшли до розгляду, розподіляються таким чином: заяв – 869, пропозицій - 2 та скарг – 8.

У другому півріччі 2018 року надійшло 873 індивідуальних звернень,                 6 колективних. У порівнянні з І півріччям 2018 року кількість колективних звернень зменшилася на 8.

         За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулися                 879, які порушили 879 питань.

         Через органи виконавчої влади у звітному періоді до виконавчого комітету міської ради не надійшло звернень. У порівнянні з І півріччям 2018 року зменшилася  кількість звернень, які надійшли до розгляду через органи виконавчої влади (перше півріччя 2018 року – 9 звернень).

Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулися 111 осіб з інвалідністю різних груп та категорій, 5 багатодітних сімей, 5 осіб, які постраждали унаслідок аварії на ЧАЕС, 5 осіб, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 193 учасника бойових дій, більшість яких є учасниками антитерористичної операції.

Найбільш актуальними питаннями, що порушують громадяни у своїх зверненнях, є питання: соціального захисту, а саме: надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, на лікування                          (394 звернення або 44,8 відсотка від загальної кількості звернень), земельних відносин (381 або 43,3 відсотка від загальної кількості звернень), питань житлової політики (8 або 0,9 відсотка від загальної кількості звернень), з питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництв, підприємництва (30 або 3,4 відсотка від загальної кількості).

         За зверненнями 15 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі               37 тисяч 500 гривень на поховання деяких категорій громадян особам, які зобов'язалися поховати померлих жителів міста Нетішина. Окрім того, рішенням виконавчого комітету міської ради від 19 квітня 2018 року                        № 181/2018 "Про встановлення розміру допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого жителя міста Нетішин" розмір допомоги збільшений від однієї тисячі гривень до двох тисяч п’ятсот гривень.

Відповідно до розпоряджень міського голови 254 громадянам, серед яких особи з інвалідністю різних груп та категорій, пенсіонери, безробітні, багатодітні сім’ї, працівники бюджетних установ, учасники бойових дій, надана матеріальна допомога на лікування, вирішення соціально-побутових питань на загальну суму 152 тисячі 800 гривень.

Відповідно до рішень виконавчого комітету міської ради 181 громадянину різної категорії населення міста надана матеріальна допомога на дороговартісне лікування  на загальну суму 607 тисяч 900 гривень.

Окрім того, для адресної підтримки осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які потребують забезпечення засобами особистої гігієни, у першому півріччі цього року відповідно до рішень виконкому для 56 осіб з інвалідністю та  дітям-інвалідам надана матеріальна допомога на загальну суму допомоги з бюджету міста 291 тисяча гривень для придбання підгузків.

За наслідками розгляду письмових звернень у другому півріччі 2018 року              728 звернень вирішені позитивно, на 79 звернення надані роз’яснення, відмовлено у задоволенні заяв 43 заявникам, одна заява не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" та 26 заяв перебувають у стадії розгляду, два звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» .  

         За результатами розгляду усних звернень заявникам надані мотивовані вичерпні роз’яснення.

         На сайті Нетішинської міської ради запроваджена рубрика "Запитання-відповіді" та створена група у Вайбері за № 099 70 90 407. Громадяни міста, інші зацікавлені особи можуть залишити свої запитання до міського голови, які стосуються різних аспектів роботи міської ради та її виконавчого комітету, різних сфер діяльності міста. Відповіді на звернення міський голова надає у щотижневому відео-звіті "Про підсумки   роботи   за  тиждень  від міського голови міста Нетішина Олександра Супрунюка", який можна переглянути на сайті Нетішинської міської ради або у Фейсбуці "Виконавчий комітет Нетішинської міської ради".

У приміщенні будівлі виконавчого комітету Нетішинської міської ради обладнаний інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом обласної державної адміністрації, графіки роботи телефонної "гарячої" лінії "Запитай у влади" в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету Нетішинської міської ради. Окрім того, ці графіки розміщуються у газеті територіальної громади міста "Нетішинський вісник" та на сайті Нетішинської міської ради.

         На виконання пункту "б" статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", абзаці 1 пункту 5 Указу Президента України від             07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення

реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та підпункту 1 пункту "б" частини 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в України" у звітному періоді здійснено 10 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян, зокрема: управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради, комунального медичного закладу Нетішинської міської ради «Спеціалізована медико-санітарна частина м. Нетішин», комунального підприємства Нетішинської міської ради «Агенція місцевого розвитку», комунального підприємства Нетішинської міської ради «Житлово-комунальне об’єднання», відділу містобудування, архітектури та благоустрою виконавчого комітету Нетішинської міської ради, управління

економіки виконавчого комітету міської ради, Державної архітектурно-будівельної інспекції, служби у справах дітей виконавчого комітету міської

ради, відділу у справах молоді та спорту виконавчого комітету міської ради, Фонду комунального майна міста Нетішин.

Протягом звітного періоду виконавчим комітетом Нетішинської міської ради забезпечено:

проведення керівництвом виконавчого комітету міської ради особистих прийомів громадян міста;

моніторинг роботи зі зверненням громадян та виконання доручень керівництва виконавчого комітету міської ради стосовно розгляду звернень

відділами, управліннями та іншими структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради;

проведення засідань постійно діючої комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста;

функціонування на сайті Нетішинської міської ради рубрики "Запитання-відповіді".

         Робота з розгляду порушених у зверненнях питань, підвищення відповідальності щодо невідкладного реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви та скарги і надалі знаходитимуться на постійному контролі у виконавчому комітеті міської ради.

 

 

 

 

Загальний відділ апарату

виконавчого комітету міської ради