• Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2014 році

Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет міської ради працював над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян. Вживались відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються перед міською радою та її виконавчим комітетом.

У 2014 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1 тис. 735 звернень (2013 рік - 1 тис. 1437 звернень, збільшення на 298 звернень).

Протягом 2014 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 1 тис. 381 письмове звернення, що на 376 звернень більше , ніж у 2013 році. На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради , заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради побувало 354 громадяни, що на 159 звернень більше, ніж у 2013 році.

 За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 3 тис. 227 осіб , які порушили 1 тис. 773 питання, (у 2013 році – 3 тис. 154 особи, які порушили 1 тис. 437 питань).

У 2014 році надійшло 26 колективних звернень, що становить 1,4 відсотка від загальної кількості звернень, які підписали 1 тис. 518 громадян (у 2013 році – 48 колективних звернень, що становило 3,3 відсотка від загальної кількості колективних звернень, які підписали 1 тис. 765 осіб).

Через органи виконавчої влади у 2014 році до виконавчого комітету надійшло 128 звернень, що становить 7,3 відсотка від загальної кількості звернень (2013 рік -     69 звернень, що становило 4,8 відсотка від загальної кількості звернень), з яких 18 звернень надійшло з обласної державної адміністрації, 101 звернення з Хмельницького обласного контактного центру, 1 звернення від обласної ради,  10 від інших органів, установ, організацій та 4 через уповноважену особу

У 2014 році до виконавчого комітету міської ради від органів виконавчої влади   для повторного розгляду надійшло 9 звернень, у  2013 році 3 повторних звернення.

Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулись 193 інваліди різних груп інвалідності, 16 громадян , які мають статус дитини війни , 10 одиноких матерів, 7 учасників Великої Вітчизняної війни, 29 багатодітних сімей, 18 учасників ліквідації та постраждалих від аварії на ЧАЕС.

Найбільш актуальними за тематичними групами питань, що порушувалися  громадянами у своїх зверненнях, є питання: земельних відносин (596 або 34,3 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики (333 звернення або 19,1 відсотка від загальної кількості звернень), соціального захисту (484 або 27,8 відсотка від загальної кількості звернень).

З метою належного розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових питань та відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, рішенням виконавчого комітету міської ради від 20 січня 2011 року №5 «Про надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста», з наступними змінами та доповненнями, утворена комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста.

У 2014 році комісією було розглянуто 383 звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги. За пропозиціями комісії із бюджету міста виділені кошти  малозабезпеченим та хворим мешканцям міста для проведення складних операцій, іншого дороговартісного лікування   у сумі 253 тисячі 600 гривень. У тому числі 71 учаснику АТО виділені кошти на лікування та оздоровлення у сумі 84 тисячі гривень.

За зверненнями 15 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі 7 тисяч  500 гривень (кожному по 500 гривень) на поховання померлих.

За результатами розгляду:  1077 звернень (62,07 відсотків) вирішено позитивно, на 628 звернень (36,1 відсотка) надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні звернень 15 заявникам (0,9 відсотка), три заяви (0,1 відсотка) надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону  України «Про звернення громадян»,   та 12 звернень (0,6 відсотка) перебуває у стадії розгляду.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді прийнято 166 рішень міської ради, 38 розпоряджень міського голови та 71 рішення виконавчого  комітету міської ради.

За результатами  розгляду усних звернень, яких у звітному періоді надійшло 354, заявникам надані мотивовані вичерпні роз’яснення на 296 звернень, 58 звернень вирішено позитивно

Робота з розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі у виконавчому комітеті міської ради.

У зв’язку з цим на засіданні виконавчого комітету міської ради 10 квітня 2014 року розглядалось питання про підсумки роботи виконавчого комітету міської ради зі зверненнями громадян у 2013 році та завдання щодо її удосконалення у 2014 році.За наслідками розгляду цього питання було прийнято відповідне рішення виконавчого комітету міської ради від   № 123/2014.

Відповідно до цього рішення керівники та спеціалісти відділів, управлінь виконавчого комітету міської ради зобов’язані забезпечити всебічне, об’єктивне та своєчасне вирішення порушених у зверненнях громадян питань.

На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України  від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у 2014 році здійснено 12 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян (управління  соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради, Фонд комунального майна м.Нетішина, служба у справах дітей , відділ у справах сім’ї, молоді та спорту  виконавчого комітету міської ради, Нетішинський центр соціальних

служб для сім’ї, дітей та молоді,  управління містобудування та архітектури      виконавчого комітету міської ради,  КП НМР »Житлово-комунальне об’єднання», управління культури виконавчого комітету міської ради, відділ освіти виконавчого комітету міської ради, КП НМР «Торговий центр», управління цивільного захисту населення виконавчого комітету міської ради,фінансове управління виконавчого комітету міської ради).

Для покращення обслуговування  громадян у приміщенні виконавчого комітету міської ради виготовлений інформаційний стенд , на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом обласної державної адміністрації, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній державній адміністрації,

графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету міської ради.

На офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради функціонує розділ «Прийом громадян».Зокрема у розділі відображені графіки прийому керівництвом обласної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян, зразки заяв.

Окрім того зазначена інформація публікується на сторінках газети територіальної громади міста «Нетішинський вісник». Зокрема, у газеті від 24 січня 2014 року № 4 розміщений графік особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації на 2014 рік, графік виїзного особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації на 2014 рік, графік роботи «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади» на 1 квартал 2014 року. Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2013 році, розміщена у газеті «Нетішинський вісник»  №5 від 31 січня 2014 року. У газеті «Нетішинський вісник» від 11 липня 2014 року №28 розміщені графіки особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації, графік виїзного особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації, графік роботи «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади». Інформація про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради у першому півріччі 2014 року розміщена у газеті «Нетішинський вісник» від 01 серпня 2014 року №31.Графік особистого прийому громадян у виконавчому комітеті міської ради розміщений у  газеті «Нетішинський вісник від 01 серпня 2014 року №31. Інформація про розгляд звернень громадян за 9 місяців 2014 року розміщена у газеті «Нетішинський вісник» від 07 листопада 2014 року №46