• Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у ІІ півріччі 2017 року

 

 

Відповідно до підпункту 1 пункту "б" статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01 березня 2017 року №154/2017-р "Про підсумки роботи місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області з розгляду звернень громадян у 2016 році та завдання щодо підвищення її ефективності у 2017 році" виконавчим комітетом міської ради у другому півріччі 2017 року здійснювалися організаційні заходи щодо поліпшення стану розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань.

         У другому півріччі 2017 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 835 письмових звернення, що на 159 звернення менше у порівнянні з І півріччям 2017 року.

         На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету Нетішинської міської ради  побували 28 громадян.

Із загальної кількості письмових звернень, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, за ознакою надходження: первинних - 809 звернень,  повторних  – 26.

За видами звернення, які надійшли до розгляду, розподіляються таким чином: заяв – 827, пропозицій - 7 та скарг – 1.

У другому півріччі 2017 року надійшло 819 індивідуальних звернень,                 14 колективних та два анонімних. У порівнянні з І півріччям 2017 року кількість колективних звернень зменшилася на 8.

         За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулися                 835, які порушили 835 питання.

         Через органи виконавчої влади у звітному періоді до виконавчого комітету міської ради надійшло 14 звернення, що становить 1,6 відсотка від загальної кількості звернень. Зокрема: з обласної державної адміністрації – одне звернення та з Хмельницького обласного контактного центру – 13 звернень. У порівнянні з І півріччям 2017 року зменшилася  кількість звернень, які надійшли до розгляду через органи виконавчої влади (перше півріччя 2017 року – 23 звернення).

Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулися 63 особи з інвалідністю різних груп та категорій, 2 багатодітних сім’ї, 3 особи, які постраждали унаслідок аварії на ЧАЕС, 180 учасників бойових дій, більшість яких є учасниками антитерористичної операції.

Найбільш актуальними питаннями, що порушують громадяни у своїх зверненнях, є питання: соціального захисту, а саме: надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, на лікування                          (391 звернення або 47,0 відсотка від загальної кількості звернень), земельних відносин (317 або 37,9 відсотка від загальної кількості звернень), питань житлової політики (18 або 2,16 відсотка від загальної кількості звернень), з питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництв, підприємництва (32 або 3,8 відсотка від загальної кількості).

         За зверненнями 7 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі               28 тисяч гривень на поховання деяких категорій громадян особам, які зобов'язалися поховати померлих жителів міста Нетішина. Окрім того, рішенням виконавчого комітету міської ради від 31 травня 2017 року                        № 119/2017 "Про встановлення розміру допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого жителя міста Нетішин" розмір допомоги збільшений від однієї тисячі гривень до двох тисяч гривень.

Відповідно до розпоряджень міського голови 222 громадянам, серед яких особи з інвалідністю різних груп та категорій, пенсіонери, безробітні, багатодітні сім’ї, працівники бюджетних установ, учасники бойових дій, надана матеріальна допомога на лікування, вирішення соціально-побутових питань на загальну суму 149 тисяч 700 гривень.

Відповідно до рішень виконавчого комітету міської ради 93 громадянам різної категорії населення міста надана матеріальна допомога на дороговартісне лікування  на загальну суму 341 тисяч 600 гривень.

За наслідками розгляду письмових звернень у другому півріччі 2017 року              612 звернення вирішені позитивно, на 129 звернення надані роз’яснення, відмовлено у задоволенні заяв 42 заявникам, дві заяви не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" та 47 заяв перебувають у стадії розгляду.

         За результатами розгляду усних звернень заявникам надані мотивовані вичерпні роз’яснення.

         У цьому році запроваджена нова форма виїзного прийому громадян садибної забудови міста, зокрема: міською міжвідомчою координаційно-методичною радою з правової освіти населення. Участь у такому прийомі беруть заступник міського голови, голова координаційної ради Бобіна О.П., представники управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради, служби у справах дітей виконавчого комітету Нетішинської міської ради, юридичного відділу апарату виконавчого комітету Нетішинської міської ради, Нетішинського міського центру зайнятості, Славутського об’єднання управління ПФ України Хмельницької області, Нетішинського відділення поліції Славутського відділу поліції ГУ НП у Хмельницькій області та відділу "Нетішнське бюро правової допомоги".

Так, у другому півріччі цього року відбулося два таких виїзних прийоми, а саме: 27 вересня та 21 грудня 2017 року. Серед питань, з якими зверталися мешканці садибної забудови міста, це питання приватизації земельних ділянок, надання та перерахунку субсидій, визначення місця проживання малолітньої дитини та чимало інших питань. На усі запитання заявники отримали від представників структурних підрозділів виконкому, інших установ та організацій вичерпні відповіді та консультації.

Також на сайті Нетішинської міської ради запроваджена рубрика "Запитання-відповіді". Громадяни міста інші зацікавлені особи можуть залишити свої запитання до міського голови, які стосуються різних аспектів роботи міської ради та її виконавчого комітету, різних сфер діяльності міста. Відповіді на звернення міський голова надає у щотижневому відео-звіті "Про підсумки   роботи   за  тиждень  від міського голови міста Нетішина Олександра

Супрунюка", який можна переглянути на сайті Нетішинської міської ради або у фейсбуці "Виконавчий комітет Нетішинської міської ради".

У приміщенні будівлі виконавчого комітету Нетішинської міської ради обладнаний інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом обласної державної адміністрації, графіки роботи телефонної "гарячої" лінії "Запитай у влади" в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету Нетішинської міської ради. Окрім того, ці графіки розміщуються у газеті територіальної громади міста "Нетішинський вісник" та на сайті Нетішинської міської ради.

         На виконання пункту "б" статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", абзаці 1 пункту 5 Указу Президента України від             07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення

реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та підпункту 1 пункту "б" частини 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в України" у звітному періоді здійснені 3 перевірки дотримання законодавства про звернення громадян, зокрема: фондом комунального майна міста Нетішин, службою у справах дітей, юридичним відділом виконавчого комітету міської ради.

Протягом звітного періоду виконавчим комітетом Нетішинської міської ради забезпечено:

проведення керівництвом виконавчого комітету міської ради особистих та виїзних прийомів громадян міста;

моніторинг роботи зі зверненням громадян та виконання доручень керівництва виконавчого комітету міської ради стосовно розгляду звернень відділами, управліннями та іншими структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради;

проведення засідань постійно діючої комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста;

функціонування на сайті Нетішинської міської ради рубрики "Запитання-відповіді".

         Робота з розгляду порушених у зверненнях питань, підвищення відповідальності щодо невідкладного реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви та скарги і надалі знаходитимуться на постійному контролі у виконавчому комітеті міської ради.

 

 

Загальний відділ апарату

виконавчого комітету міської ради