Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Контакти, режим роботи

АДРЕСА

м.Нетішин, просп. Курчатова, 1/1, індекс 30100

e-mail: cnap_netishyn@ukr.net

 

КОНТАКТИ

 

 

Кушта Галина Володимирівна

Начальник відділу адміністративних послуг

виконавчого комітету

міської ради                                                                            (03842) 9-00-76

cnap_netishyn@ukr.net

 

 

Начальник відділу реєстраційних процедур

виконавчого комітету

міської ради                                                                            (03842) 9-03-30

 

 

 

 

 

 

Телефони:

РЕЦЕПЦІЯ

9-09-93,
9-09-95
(факс)

АДМІНІСТРАТОРИ

9-08-80

АДМІНІСТРАТОРИ
(видача документів дозвільного характеру)

 

9-14-26

 ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАТОР ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

9-03-30

ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАТОР НЕРУХОМОГО МАЙНА 

9-12-11

СЕКТОР РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

9-00-26

ПРЕДСТАВНИКИ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

9-11-33

9-11-66

 

 

 

 

 

Графік роботи центру надання адміністративних рослуг

( затверджено рішенням сімдесят першої (позачергової)  Нетішинської міської ради  VІІ скликання 03.04.2020 № 71/4593)

 

 

1. Встановити графік роботи центру надання адміністративних послуг та його територіального підрозділу, а саме:

1.1. Центр надання адміністративних послуг:

- понеділок, середа, четвер    - від 09.00 год. до 18.15 год.;

- вівторок                               - від 09.00 год. до 20.00 год.;

- п'ятниця                               - від 08.00 год. до 16.00 год.;

Час прийому суб’єктів звернення(без перерви):

- понеділок, середа, четвер    - від 09.00 год. до 18.00 год.;

- вівторок                               - від 09.00 год. до 20.00 год.;

- п’ятниця                              - від 08.00 год. до 16.00 год.;

1.2. Територіальний підрозділ центру надання адміністративних послуг:

- понеділок, вівторок,середа, - від 08.00 год. до 17.15 год.;

четвер                                   

- п'ятниця                               - від 08.00 год. до 16.00 год.;

Час прийому суб’єктів звернення(без перерви):

- понеділок, вівторок, середа, - від 08.00 год. до 17.00 год.;

четвер                                   

- п’ятниця                              - від 08.00 год. до 16.00 год.;

 

Прийом суб'єктів звернень адміністраторами

проводиться за графіком:

- понеділок, середа та четвер від 09.00 год. до 18.00 год.;

- вівторок від 09.00 год. до 20.00 год.;

- п'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.;

 

Прийом та видача документів у приміщені ЦНАП з питань:

- державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрації іншого речового, надання Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- державної реєстрації громадських об’єднань, формувань, об’єднань професійних спілок, утворення політичних партій, територіальних осередків творчих спілок;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно територіальних одиниць;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

 

здійснюється:

- понеділок, середа та четвер від 09.00 год. до 18.00 год.;

- вівторок від 09.00 год. до 20.00 год. ;

- п'ятниця від 08.00 год. до 16.00 год.